Description

ENGLISH
The concept and design of the interiors are created by Erica Mameli and Enrico Loi, architecture students at the University of Cagliari.
Located in the centre of the city, the gross area is an open space of just 70 m2, divided in a storage and work area and in a space for the customers with a small bathroom.
The aim of the project was to create a new format, fresh, young, able to define an aggregation space for all those who love to have fun and socialize. The main furniture and the work surfaces are specially designed for the bar; all the lighting, the bar stools, chairs and tables have been chosen according to the require of freedom, brightness and adaptability. The result is a place where the clients can taste the typical Sardinian products, as well as a place to meet and chat in a simple and cozy environment.

ITALIANO
Erica Mameli ed Enrico Loi, studenti di architettura presso l'Università di Cagliari, ideatori del concept e del design degli interni.
Situato nel centro della città, il locale ha una superficie lorda di soli 70 m2, uno spazio aperto suddiviso in una zona di stoccaggio e di lavoro e in uno spazio per i clienti con un piccolo bagno.
Lo scopo del progetto era quello di creare un nuovo format, fresco, giovane, in grado di definire uno spazio di aggregazione per tutti coloro che amano divertirsi e socializzare. L'arredamento principale e le superfici di lavoro sono appositamente progettati per il bar; tutte le luci, gli sgabelli del bar, sedie e tavoli sono stati scelti in base alla necessità di luminosità e alla loro capacità di adattamento. Il risultato è un luogo dove i clienti possono gustare i prodotti tipici sardi, incontrarsi e chiacchierare in un ambiente semplice e accogliente.