The first association for a house in the mountains is comfort and a good view of nature. The primary goal is to orient the living area towards the south side and the large yard, while the rooms would be oriented towards the smaller yard.
The living area is open and in Boho style. Which means that there are many different textures and compatible colors in use that give the place warmth and authenticity. Lighting is solved with the use of different types of lamps and chandeliers. In the kitchen, the lighting is solved with led strips. The bathroom is in the center of the house, and at an equal distance from the day and night zone. Within one bedroom there is a study corner.The hallway offers the possibility of mounting walk-through shelves, cabinets or storage space.
La prima associazione per una casa in montagna è il comfort e una buona vista della natura. L'obiettivo primario è orientare la zona giorno verso il lato sud e il grande cortile, mentre le stanze sarebbero orientate verso il cortile più piccolo.
La zona giorno è aperta e in stile Boho. Ciò significa che ci sono molte diverse trame e colori compatibili in uso che conferiscono al luogo calore e autenticità. L'illuminazione è risolta con l'uso di diversi tipi di lampade e lampadari. In cucina, l'illuminazione è risolta con strisce di ghiaccio. Il bagno è al centro della casa e ad uguale distanza dalla zona giorno e notte. All'interno di una camera da letto c'è un angolo per l'apprendimento.Il corridoio offre la possibilità di montare mensole, armadi o ripostigli.