Description

ENG:

The project was designed taking into account and split the existing flooring and colors, as well as coatings, believing that it is possible to keep the stones and to make as few works as possible, which, in fact, is the greatest saving of monetary and environmental resources.

In addition, we sought versatility for environments, emphasizing the mobility of objects and freedom of reorganization, with many possible layouts, and the following are presented as the most functional.

The colors and shapes were dictated by the Danish style, with interpretation for the place, that is, an entire context was taken into account for the choice of tones and textures that fit in harmony. Color details can be seen more clearly in renders.

I hope you love the project, but especially your new home.

ITA:

Il progetto è stato progettato tenendo conto e suddiviso i pavimenti ei colori esistenti, oltre che rivestimenti, ritenendo che sia possibile mantenere le pietre e fare altrettanto le opere possibili, il che è infatti il risparmio più grande delle risorse monetarie e ambientali.

Inoltre, abbiamo cercato la versatilità per gli ambienti, sottolineando la mobilità degli oggetti e la libertà di riorganizzazione, con molti layout possibili e le seguenti sono presentate come le più funzionali.

I colori e le forme sono stati dettati dallo stile danese, con interpretazione per il luogo, vale a dire un intero contesto è stato preso in considerazione per la scelta di toni e texture che si adattano in armonia. I dettagli di colore possono essere visti più chiaramente nei render.

Spero che ami il progetto, ma soprattutto la tua nuova casa.

Marilena Hygge Style

residential

21015 Lonate Pozzolo, VA, Italy