66034 Lanciano, Province of Chieti, Italy
Residential - Living/Sleeping Area
Hello,
Interpreting the customer's requirements, it was decided to completely rethink the interior lighting points in order to ensure the best possible living conditions. A plasterboard ceiling structure has been built, which at its lowest point leaves a height of 3.50 m. up to 3.30 m. The reduction in height in the premises is minimal in order not to have a large reduction.
The furniture and lighting fixtures are of high class and with high durability, but with a low budget in mind. The new furniture is described in a list and is optimally needed.
The color scheme in the apartments is modern in a certain clean range. Warm and pastel colors suitable for living room are added. The colors are chosen to emphasize the natural light that enters. The media corner with TV is highlighted. The light detail is used, which contributes to the uniqueness of the living room.
Ciao,
Interpretando le esigenze del cliente, si è deciso di ripensare completamente i punti luce interni al fine di garantire le migliori condizioni abitative possibili. È stata realizzata una struttura del soffitto in cartongesso, che nel punto più basso lascia un'altezza di 3,50 m. fino a 3,30 m. La riduzione in altezza dei locali è minima per non avere una grande riduzione.
I mobili e gli apparecchi di illuminazione sono di alta classe e con un'elevata durata, ma con un budget contenuto. I nuovi mobili sono descritti in un elenco e sono necessari in modo ottimale.
La combinazione di colori negli appartamenti è moderna in una certa gamma pulita. Si aggiungono colori caldi e pastello adatti al soggiorno. I colori sono scelti per enfatizzare la luce naturale che entra. Viene evidenziato l'angolo multimediale con la TV. Viene utilizzato il dettaglio della luce, che contribuisce all'unicità del soggiorno.