img
4ST

Attic in Caserta

81100 Caserta, Province of Caserta, Italy

Residential - Apartment

Afra Aref

  • architect
  • Manama, Bahrain
Project description

Hello dear client
To start the project description, first I'll give you some notes that I think they will be useful while reviewing it.
I have suggested three separate solutions for this race. In each of them, different ideas and modes are explored and described. There are also two separate plans for the terrace design. When using Jacuzzi and not using it. It has been tempting that the project being reviewed from different angles and has provided a variety of solutions to meet your needs and tastes. Note that in any plan, you can easily merge a part with another plan or delete it, each plan will have the flexibility to do so.
Given the fact that the most of the participants and clients are from Italy, I put Italian translations in a different section next to the English text by use of the Google Translator, so I wish that the reviewing the ideas be easier for you and others. Hope to be correct!

Ciao caro cliente
Per iniziare la descrizione del progetto, per prima cosa ti darò alcune note che penso possano essere utili durante la revisione.
Ho suggerito tre soluzioni separate per questa gara. In ognuno di essi vengono esplorate e descritte idee e modalità diverse. Ci sono anche due piani separati per il design della terrazza. Quando si utilizza Jacuzzi e non lo si utilizza. È stato tentato di rivedere il progetto da diverse angolazioni e ha fornito una varietà di soluzioni per soddisfare le vostre esigenze e gusti. Si noti che in qualsiasi piano, è possibile unire facilmente una parte con un altro piano o eliminarlo, ogni piano avrà la flessibilità di farlo.
Dato che la maggior parte dei partecipanti e dei clienti proviene dall'Italia, ho inserito le traduzioni italiane in una sezione diversa accanto al testo inglese utilizzando Google Translator, quindi desidero che la revisione delle idee sia più semplice per te e per gli altri. Spero di essere corretto!

Read More