Description

eng_description

Following the directions of the client, from the point of view map showing the house presents itself reorganized as follows : _
The large entrance hall includes a wall equipped with closets and shoe racks . This leads in every room of the house by connecting two open environments such as living room and kitchen.
The kitchen , with center island, houses a circular glass table . This is separated from the hallway by a bookcase functioning as dividers .
The living room is wide , with a large bookcase or wall system . E ' consists of a large linear couch with ottoman and chair of the closing conversation corne.
From here you will have access to the laundry / utility room and iIn bedroom guest / study.
The master bedroom has tried to optimize spaces , ensuring functions such as walk-in closet and a large private bathroom .
The first , is the entrance with a large wardrobe ( 10 leaves) , allows the configuration of a wide and through space.
The second , private bathroom consists of a dobbio sink, cabinets and a large shower .

ita_descrizione
Seguendo le indicazioni della committenza, dal punto di vista planimetrico la casa si presenta riorganizzata nel seguente modo:_
L’ampio ingresso include una parete attrezzata con armadi e scarpiere. Questo porta in ogni stanza della casa collegando due ambienti aperti come il salone e la cucina.
La cucina, con isola centrale, ospita un tavolo in cristallo circolare. Questa è separata dal corridoio mediante una libreria a giorno funzionante da separè.
Il soggiorno si presenta ampio, con una grande libreria o parete attrezzata. E’ composto da un ampio divano lineare con pouff e poltrona a chiusura dell angolo conversazione.
Da qui si potrà accedere alla lavanderia/ripostiglio e alla camera da letto per gli ospiti/studio.
Per la camera da letto matrimoniale si è cercato di ottimizzare al meglio gli spazi, garantendo funzioni come la cabina armadio ed un ampio bagno privato.
La prima, si presenta all’ingresso, con un ampia armadiatura (10 ante), permette la configurazione di una spazio ampio e passante.
La seconda , il bagno privato è formato da un dobbio lavandino, armadiature ed un ampia doccia.