Description

It maintained the original subdivision is not to create problems to the positioning of the installations.
You used the 'lowering of the VMC to animate the space, moving it, prolonging it where it was thought appropriate and interrupting where you wanted to create light gaps.
It white is used for the walls, except for some in which it is used other materials to characterize spaces.
For furniture wood and steel, other than white. The whole plan of the furniture is designed in a perspective where it is not the cost or the brand to characterize, but the 'appropriateness aesthetic and functional, all elements are then designed to size and position, and except for a few completions, initially to be replaced with current.
Has always tried to keep a steady line of sobriety, looking for the aesthetic quality offsets through reading of the walls, the characterization of some being, the movement of the ceilings in some places are interrupted before the walls to create cascades of light, the 'use of spotlights to accentuate particular moments, the' use of a color palette and materials not abundant but harmonious, as well as furniture and accessories in the right number and each thought and functional.

Si è mantenuta la suddivisione originaria per non creare problemi al posizionamento degli impianti.
Si è utilizzato l' abbassamento della VMC per animare lo spazio, spostandolo, prolungandolo dove si riteneva opportuno e interrompendolo dove si voleva creare delle fessure di luce.
Si è utilizzato il bianco per le pareti, ad eccezione di alcune in cui si è utilizzato altri materiali per caratterizzare gli spazi.
Per i mobili legno e acciaio, oltre che il bianco. Tutto il piano degli arredi è pensato in un ottica in cui non sia il costo o il brand a caratterizzarlo ma l' appropriatezza estetica e funzionale, tutti gli elementi sono poi pensati, per misura e posizione e tranne pochi completamenti, per essere inizialmente sostituiti con gli attuali.
Si è cercato sempre di tenere salda la linea della sobrietà, cercando la qualità estetica attraverso leggere sfalsature delle pareti, la caratterizzazione di alcune di essere, il movimento dei controsoffitti che in alcuni punti si interrompono prima delle pareti per creare delle cascate di luce, l' uso di faretti ad accentuare particolari momenti, l' uso di una tavolozza dei colori e dei materiali non sovrabbondante ma armonica, cosi come mobili e complementi nel numero giusto e ognuno pensato e funzionale.